گزارش مسابقات قهرمانی هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء همدان گرامیداشت دهه فجر
 
انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

مسابقات تیراندازی ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء گرامیداشت دهه فجر در تاریخ شنبه 7 بهمن 1396 در سالن شهید ضرابیان- خانه تیراندازی از ساعت 8/30 صبح آغاز شد که در این مسابقات از بین شرکت کنندگان تالاسمی حاضر در رقابت ها خانم ب.کتابی و آقایان ر.بیاتی حقیقت و ص.باباپیری به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در مسابقات تنیس روی میز ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء گرامیداشت دهه فجر در تاریخ دوشنبه 23 بهمن 1396 در سالن شهید مطهری استادیوم قدس از ساعت 14/30 بعدازظهر شروع شد. در این رقابت ها که در دو گروه جداگانه بیماران خاص و پیوند اعضاء و بصورت دوره ای برگزار شد در گروه بیماران خاص خانم ها آ.قاسمی و ف.قاسمی از تالاسمی به مقام های اول و دوم دست یافتند.

 

 

 در مسابقات دارت ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء گرامیداشت دهه فجر نیز که در تاریخ سه شنبه 24 بهمن 1396 از ساعت 16 در خانه دارت برگزار شد از بین شرکت کنندگان تالاسمی خانم ها ه.جوهری و ن.جهانگیر وظیفه مقام های اول و دوم را کسب کردند و آقایان م. خدابنده لویی به مقام سوم و ص. باباپیری به مقام چهارم دست یافتند.

 

 در این رقابت ها جمع زیادی از ورزشکاران هموفیلی، تالاسمی، دیابت، ام اس، دیالیز و پیوند اعضاء حضور داشتند که به نفرات برتر جوایزی (کارت هدیه) از طرف هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء استان همدان اهداء گردید و بقیه شرکت کنندگان مورد تشویق حضار و مسئولین هیات قرار گرفتند.

 

   آزاده قاسمی عضو هیات مدیره انجمن و نماینده ورزش تالاسمی همدان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 5649
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1